Časté dotazy

Kde mohu stáhnout návody k produktům ?

Veškere naše návody stáhnete po přihlášení v podsložce "Můj účet"

Kde naleznu reklamační protokol ?

Reklamační protokol v různých formátech naleznete po přihlášení v podsložce "Můj účet"

Kde naleznu odkazy na XML FEED ?

XML feedy a další formáty pro import produktu naleznete po přihlášení v podsložce "Můj účet"

Do které hodiny mohu objednávat, aby mi zboží dorazilo na druhý den ?

Objednávat můžete do 10:00 s garancí dodání na druhý den.

Vyhovíte mi, když si udělám urgentní objednávku po 10:00 ?

V tomto případě je nutno nás telefonicky kontaktovat na telefonu 775 720 055.
Na základě telefonického rozhovoru se můžeme dohodnout, zda jsme schopni zásilku expedovat ještě v ten den.

Je přiobjednávání zboží u Vás nějak limitováno ?

Přiobjednávat zboží můžete kolikrát chcete, avšak je zde limit do 10h. Poté jsou již objednávky předány na expediční oddělení, kde Vám nemůžeme zaručit přidání zboží do objednávky. I přesto nás však můžete telefonicky kontaktovat na telefonu 775 720 720 a my zkusíme přidání zboží  zařídit.

Je možná spolupráce formou komisního prodeje ?

Bohužel tuto formu spolupráce v dohledné době nezvažujeme.

Kdy mohu brát zboží se splatností na fakturu ?

Zboží je možno odebírat na fakturu po třetím nákupu v našem eshopu.

Prvni tři nákupy je možno odebrat na dobírku či platbou předem na bankovní účet.

Je stanovena minimální částka nebo minimální počet kusů pro objednávku?

Minimální odběr není stanoven. Záleží jen na Vás kolik kusů a v jaké částce bude Vaše objednávka.

Můžeme používat obrázky a popisky, které jsou u produktů?

Samozřejmě můžete používat veškeré obrázky i popisky, které máme u našich produktů.

Jakým způsobem bude zboží dopraveno a za jakou částku?

Způsoby jsou dva. Přepravní službou PPL nebo českou poštou. Záleží pouze na Vás, jaký způsob dopravy si vyberete.

Dopravné:

PPL - 79Kč
GEIS - 69Kč
Č.P. - 79Kč
nad 4000Kč - zde je doprava zdarma

PPL zahraničí - 150,- Kč
GEIS zahraničí - 135,- Kč
nad 7500Kč - je doprava zdarma

Zboží je uvedeno jen v ,-Kč, ale chtěl bych platit ve své měně EUR je to možné ?

Platba v EUR neni problém. Máme k dispozici i slovenskou banku takže nemusíte platit zahraniční poplatek za transakci.

Bankovní spojení pro platby v EUR v SR bez poplatku:
IBAN: CZ0320100000002400295978
BIC kód/SWIFT FIOBCZPP

 

 

Co znamená Garance ?

v nově spuštěné kategorii Ganarce cen Vám garantujeme nejnižší ceny na trhu.
Jako třešničku na dortu Vám umožňujeme individuální úpravu cen produktu !
 
Pokud narazíte na produkt, který máme dráž než Váš stávající či nový dodavatel, obratem nás informujte a my Vám cenu snížíme na stejnou či lepší.
 
Jak uplatním garanci ?
Stačí nám na email zaslat průkazný dokument (objednávka, faktura, dodací list, kopie emailu), který nás obeznámí s cenou / pravostí a daný produkt Vám snížíme na stejnou nebo lepší cenu.
 
Kategorie aktuálně obsahuje 240 produktu, a budeme ji každým dnem rozšiřovat !
zákazník není přihlášen
Přihlásit se
Novinky